prosper a cestina

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Sep 19 13:00:08 CEST 2002

Musite ve stylovem souboru PPRneco.sty, kde se definuji fonty, zmenit
kodovani. Tedy vsechny radky typu

  \usefont{T1}{ptm}{m}{n}\fontsize{14.4pt}{13pt}\selectfont\colD}

zmenit na

  \usefont{IL2}{ptm}{m}{n}\fontsize{14.4pt}{13pt}\selectfont\colD}

vysledny soubor prejmenovat treba na PPRcsneco.sty.
Do hlavicky dokumentu pak dat

  \documentclass[pdf,csneco,slideColor,colorBG]{prosper}

a prekladat csLaTeXem. Mne to takhle funguje (i v Linuxu)

                   Mnoho zdaru preje

                             Lubos Kloc