Testovaci CS-verze TeXlive 7 (znova)

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Mon Sep 16 13:58:38 CEST 2002

V souvislosti s tim mne napadla i otazka aktualizace TeXoveho a pribuzneho
softwaru v distribucich Linuxu. Upozornoval jsem onehdy SuSE, ze maji starou
verzi pdfTeXu (distribuci 7.2), sice mi zdvorile odpovedeli, ale v 7.3 se to
nezmenilo a 8 nemam, takze nevim.

Primlouvam se za to, abyste se -- kdo muzete a vite, kam se obratit -- o to
pricinili. Nejednotnost pak vede ke zbytecnym nedorozumenim

Hezky den

Josef