1. hyperref package, 2. psaci pismo pro matematicky rezim

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Sep 13 12:06:07 CEST 2002

Michael Krbek píše:

> Dobry den,
> ad 1.
> zda se mi, ze package hyperref nefunguje, tak jak ma.
> Pouziji-li styl amsbook a dam-li do casti \frontmatter
> vice nez jednu necislovanou kapitolu (Predmluva, Zavedeni znaceni) a
> podobne u \backmatter (Reference, Rejstrik), hyperref
> spatne urci stranky pro zacatek techto kapitol (krome te prvni v poradi).
> Jedna se o chybu nebo delam neco spatne?

To byste musel poslat ukazku. Popr. se obratte na autora, je velmi
vstricny.

> ad 2.
>
> potreboval bych v matematickem modu pouzit pismo vypadajici jako
> ceska velka psaci pismena, napr. velke psaci V
>
>  ---     O__
> /   \    |
>      \   |
>      |   |
>      |   |
>      \___/
>
> (omluvte neumelou kresbu). Existuje takova sada znaku?
>
> Dekuji

Asi mate na mysli rsfs fonty. Nedavno tu o nich byla rec, je i nejaky
styl (dokonce dva),
ktery snadno umozni jejich pouziti. Podivejte se do archivu tak 1-2
mesice
pozpatku a dejte si vyhledat to rsfs.

Zdravi
         Jaromir Kuben