deleni slov v rustine

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Sep 2 13:11:51 CEST 2002

On Mon, Sep 02, 2002 at 01:03:35PM +0200, Vilem Novak wrote:
Dobry den,

> potrebuji nutne pracovat v rustine. Pouzivam instalaci TeXLive6 ve
> spojeni s WinEdt. Pri pouziti baliku babel jsme upravili soubor
> language.dat.

A pregenerovali jste pote format file? Jaka deleni a v jakych kodovani
fontu obsahuje?

> Preklad probiha uspesne, text se spravne zobrazuje,
> avsak nedeli se slova. Preklad hlasi, ze nebyl nalezen slovnik se
> vzory, i kdyz jsme ho explicitne napsali. Poradi mi nekdo, co s tim

To potvrzuje hypotezu, ze jste nepregenerovali format file
(vzory deleni jsou ulozeny v nem, a je treba, aby pouzivaly stejne
kodovani jako je kodovani pouzivanych fontu).
Pregenerovani lze provest bud texconfig, nebo pomoci fmtutil
(krome prikazoveho radku).

Neni zac.

S pozdravem
Petr Sojka