Commercial: předám zakázky

Stanislav Brabec utx at penguin.cz
Fri Sep 20 00:36:04 CEST 2002

Dobrý den,

ukončil jsem samostatné podnikání a nyní se věnuji vývoji Linuxu na
plný úvazek. Z podnikání mi zbyly zakázky, které bych rád předal
někomu zodpovědnému. Protože převzít po mně zakázku není až tak
jednoduché (vzhledem k tomu, že používám dost přizpůsobený TeX a
Linux), obracím se na případné zájemce tímto způsobem.

Máte-li někdo zájem o zakázky (sazby, web), navštivte
http://www.penguin.cz/~utx/zakazky.html. Předpokladem je, že se vyznáte
v mých TeXových a Linuxových konstrukcích.

S pozdravem
--
Bc. Stanislav Brabec, UTX <utx at volny.cz>
Vyšehradská 27, 128 00 Praha 2 - Nové Město, Česká republika (Europe)