Kapitola "na zlom stranky" <-> obsah - cislo stranky - vyreseno

Martin Proks proks at aerospace.fsik.cvut.cz
Wed Sep 18 09:37:53 CEST 2002

Diky moc.

TBN bohuzel nevlastnim, ale budu si ho muset konecne nekde sehnat.
Mam nastudovany jen Jemny uvod do TeXu. Z velke miry vychazim ze
souboru maker meho kamarada Martina Mandaka, ktery to delal pro
diplomku. Ted jsem s nim ztratil kontakt a prebastluju to pro me
momentalni potreby sam a s timhle jsem nedokazal hnout.

Jeste jednou diky,
--
Martin Proks
proks at aerospace.fsik.cvut.cz