ofxord.bst bez seznamu literatury

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Sep 2 12:27:38 CEST 2002

Ahoj,

On Fri, 23 Aug 2002 19:39:27 +0000 (UTC), Matej Cepl <matej at ceplovi.cz> wrote:
> \let\oldbibliography\thebibliography
> \newsavebox{\OX at falsebox}
> \renewenvironment{thebibliography}[1]
>         {\begin{lrbox}{\OX at falsebox}\begin{oldbibliography}{#1}}
>         {\end{oldbibliography}\end{lrbox}}

narozdil od meho prikladu jsi vynechal:

Takze \end{oldbibliography} neni definovano.
Ale nevim, jestli to pak zacne fungovat a ani nejsem zvedavy.

> Bohužel, nefunguje to: latex při druhém průchodu (po BibTeXování; bez
> problému) zkrachuje s tím, že "Something's wrong: perhaps missing \item?"

Prvni pruchod je bez problemu, protoze se nepouzije prostredi
thebibliography, protoze se nenacita soubor .bbl, anobrz neexistuje.

> Upozorňuji ještě jednou, že se nejedná o nic kritického (řešení Štepána
> Kasala postavené na klasických plainových makrech funguje) ale pouze o

Neurazej!  Ja jsem pouzil pouze jedine plainove makro, \newbox, jinak se
jedna
o primitivy a znaky!  (Anebo LaTeXova makra.)

Primitivum zdar!
	Stepan