nezlomitelna mezera (WAS: LyX a vlna, opet cestina)

Hans Ginzel hans at kolej.mff.cuni.cz
Thu Oct 24 13:21:57 CEST 2002

>  Prof.Ing.Miroslav BALDA,DrSc.

    Vazeny pane profesore,

> Zaverem se omlouvam za tuto zpravu vsem, kteri to prectou
> (bez lusteni).

    prijimam vasi omluvu. Presto si dovolim poznamku: Placete na
spatnem hrobe!

> I kdyz jsem si nechal po diskusi pred takrka rokem
> nainstalovat (po dlouhem premlouvani administratora) kde-
> jakou konverzi kodovani, tak v posledni dobe jsem v

    Bude lepsi, kdyz pozadate sveho administratora,
aby Vam misto "kdejake konverze kodovani" nainstaloval solidniho
mailoveho klienta dodrzujiciho konvence. Neni-li toho schopen, pak je to
problem pro jeho zamestnavatele. Na Vas jiz je, takoveho mailoveho klienta
prijmout a naucit se s nim pracovat. Ale to, jak verim, podle vasich
titulu a Vaseho technickeho zamereni, nebude zadny problem.

> konferenci objevil to, co nasleduje v zaveru kopie jedne z
> poslednich zprav. Zda se mi to jako schvalnost, protoze
> by kazdy mel mit zajem, kdyz neco nekomu pise, aby to
> adresat take precetl.

    Ano, ma zajem. A proto dodrzuje konvence, mail spravne koduje,
kodovani spravne podle RFCcek oznaci. Ano, ten email byl v poradku a
v souladu s RFC pro rezesilani elektronicke posty.

    Pisatel vsak nemuze predpokladat, ze zamestnanec Akademie ved,
_nejprestiznejsiho narodniho vedeckeho_ institutu, ktery je na _cele
vyvoje_, nebude mit postovniho klienta podporujiciho RFC tusim z roku
1997, mozna jeste starsi. Je to trisktni stav, ale nedivim se, znam jak
vypada v cirkvi, ve skolstvi, ve state, v rodinach, tak proc by prave u
Vas mel byt lepsi. Ale preci jenom, smerujeme snad do Evropy, tak
kdo jiny by mel jit prikladem, nez ti nejschopnejsi z nas?

	Zdravi
					Hans Ginzel

--
PS: Vsimli jste si, jak se krasne ukazlo, ze mame byt bdeli,
a ne upjate kostnatet na vlastni pyse?