Jak vlozit nekolik PS do jednoho

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 22 13:50:11 CEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Zdenek Krelovec wrote:

> [...]
> mam takovy dotaz. Vysazel jsem si referat do Postscriptu. Na konec meho
> vytvoreneho souboru bych potreboval vlozit dve stranky nakresu z cadu v
> PS. A potrebaovla bych vedet, jestli jde nejakym "jednoduchym" prilepit
> tyto dve stranky (treba po jedne) na konec tak, aby to vypadalo, jako ze
> tam patri, nebo poskladat vice stranek do jednoho PS. Nebo musim cele ps
> prevest do neceho vlozitelneho latexem a vlozit jako obrazek (potom bych
> asi musel nejak zmensit okraje, protoze ten obrazek je na celou stranku).
> Zkousel jsem PS utils, ale asi jsem nepochopil navod, nebo neumim cist :-)

Kazdy bezny PS soubor ma prolog, kde jsou definice maker, ruzna nastaveni
apod. Kdyz mate 2 PS soubory z ruznych zdroju, nemusi byt jejich
zkombinovani trivialni. Jde to pres PDF, protoze pocet povolenych
operatoru je omezen a nemuze dochazet ke kenfliktum. Jina moznost je
export obrazku jako EPS a vlozeni standardnimi LaTeXovymi nastroji (a
nemusite je davat do prostredi figure, kdyz nepotrebujete jejich
proplouvani textem a \caption). A kdyz je vlozite do prostredi picture
nebo pspicture, muzete snadno na stranku vlozit obrazek, ktery presahuje
rozmery LaTeXoveho dokumentu. Jde to tak snadno a jednoduse, ze bych o
metode spojovani PS souboru premyslel az v pripade, ze by se obrazky
nedaly vytvorit jako pouzitelny EPS. Ale pak by zase stejne nefungovaly
jednoduche nastroje...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/