babel

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Sun Oct 13 14:08:47 CEST 2002

On Sun, Oct 13, 2002 at 01:57:15AM +0200, Josef Krob wrote:

> Podivejte se do archivu konference (treba na www.serge.cz)
> http://www.serge.cz/search.asp?searchstring=babel&searchin=all&rank=2&page=2

Rozhodně se podívejte do toho archívu, ale jenom bych zdůraznil
(jako dlouholetý uživatel \usepackage[czech]{babel}), že cslatex
(tedy \usepackage{czech}) má mnohem lepší fonty (lepší kerny pro
háčkované znaky a tak).

Matěj

--
Matej Cepl, matej at ceplovi.cz, PGP ID# D96484AC
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
    -- vi FAQ