Texmacs & kodovani cestiny.

oldfrog oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Thu Oct 10 19:57:20 CEST 2002

> Já jsem zkusila přidat
> \usepackage[T1]{fontenc}
>
> a přeložilo se to hezky česky.
>
> Hanka

Aha, takze ja jsem to neuspesne zkousel pres \usepackage{inputenc},
ktere ale T1 neumi. Pokud pouziji fontenc, tak cslatex generuje skutecne
hezky cesky dokument.

Mam vsak zajem generovat dokumenty predevsim pro cteni na monitoru,
takze mi jde o pdf vystup s vektorovymi fonty. Pdfcslatex si ovsem ani
pri pouziti baliku fontenc s cestinou neporadi. Pouzitim dvipdf nebo
dvips+ps2pdf dostavam zas rastrovane fonty.

Takze uspech zde je, dekuji za podstatnou radu. Pokusim se nyni zjistit,
jakou funkci maji baliky fontenc a inputenc. Treba z toho vyplyne jeste
nejake lepsi reseni. Samosebou rad uvitam podnetne pripominky.

Jeste jednou dekuji,
OldFrog.