prosper a nazvy kapitol

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Oct 10 08:40:17 CEST 2002

Omlouvam se za zpozdeni, nebyl jsem tady.

Jan Paseka píše:

> Posilam tedy v priloze upraveny style pro cestinu - netrvam vubec
> na helvetice, pouze bych rad mel vhodne fonty pro slidy.
>
> Dekuji, Jan Paseka

Ten styl PPRmdarkblue.sty je v poradku - kdyz ho pouziji, nevzniknou
zadne problemy. Jenze pro nazvy slidu definuje font ptm...
tedy Times-Roman. Takze hlasky v logu tykajici se fontu phv...
pripadne Helvetica jsou pro nazvy slidu nepodstatne.

Ted si uvedomuji, ze ve svem dotazu mluvite o "nazvech
kapitol", a ja mluvim o nazvech slidu. Slidy se do kapitol
obvykle necleni a prosper proto prikazy typu \section
nepodporuje (viz. dokumentace). Mohl byste upresnit,
co myslite pojmem nazvy kapitol a jak to vypada
ve Vasem zdrojovem souboru?

                 S pozdravem
                                             Lubos Kloc