prosper a nazvy kapitol

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Oct 8 13:11:48 CEST 2002

Jan Paseka píše:

> Dekuji obema nize uvedenym panum. Vas komentar jsem zaslal
> nasemu systemakovi, predpokladam, ze ten bude vedet,
> co a jak ma v texovske instalaci upravit.

Uprava instalace bude mozna take potrebna, ale podstatou je,
jake fonty pozadujete pro svuj dokument a to je definovano
v PPR stylovem souboru. Pouzivat v jednom dokumentu
soucasne phv... a Helvetica fonty nedava valny smysl.
Proto by podle meho nazoru mel byt prvni krok kontrola
a pripadne oprava PPR souboru tak, aby pozadavky na fonty
odpovidaly csTeXu.

                                    Lubos Kloc