Kresby v Latexu

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Mon Oct 7 17:34:28 CEST 2002

On Mon, Oct 07, 2002 at 10:22:31AM +0200, Petr Blaha wrote:
> Ja mel na mysli nejaky nastroj, aplikaci(pokud mozno ve Win),
> ve ktere bych ty kresbicky namaloval, pak vyexportoval
> odpovidajici zasbu v TeXu a tu pak nasledovne pripojil
> k dokumentu v TeXu (je mi uz jedno v jakem "jazyku" ty obrazky
> budou vytvoreny, pokud ovsem pujdou priipojit k dokumentu
> v TeXu - pripojenim prislusnych balicku).
>
> Jedna se mi o uplne jednoduche kresbicky, nacrty. Neco takoveho
> jako je v MS Word nástroj kreslení.

Prostředí picture v LaTeXu (popř. eepic tamtéž) -- dokumentace je
v distribuci. Jenom jsem předpokládal, že když máte Adobe
Illustrator, bude pro Vás nejjednodušší ho využít (což by zas
nemělo být o tolik složitější než ten M$ Draw).

Matěj

--
Matej Cepl, matej at ceplovi.cz, PGP ID# D96484AC
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Courage is resistance of fear, mastery of fear, not absence of
fear.