Metagraf (bylo: Kresby v Latexu)

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Oct 7 17:28:34 CEST 2002

Luboš Kloc píše:

> V teto souvislosti bych se rad zeptal: ma nekdo zkusenosti
> s grafickou nadstavbou nad MetaPost, zvanou MetaGraf
> (ci nejak hodne podobne)???
>
>                                      Lubos Kloc

Podivejte se na http://w3.mecanica.upm.es/metapost/metagraf.php.

Asi by to bylo docela sikovne, vystup je v metapostu.
Je k tomu konecne anglicky manual (i kdyz kostrbatou anglictinou).
jeden doktorand od nas to bez problemu nainstaloval ve W* a po
par doladenich (aby to spravne naslo tex) vyrabel obrazky.
Umoznuje to "od ruky malovat", volit barvy v menu, psat po krivkach atd.
a vystup je metapost. Spolupracuje to s gsview. Jede mi to i v OS/2,
ale nic vetsiho jsem s tim nedelal. Autor je velice komunikativni a
stastny za kazdy zajem.
Zdravi
        Jaromir Kuben