prosper a nazvy kapitol

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Oct 7 15:45:48 CEST 2002

Z vaseho logfilu soudim, ze je nejaky problem s definici fontu.
Bohuzel se (jako plainista) prilis nevyznam ve vnitrnostech NFSS2.
I tak ale nevidim zadny duvod k tomu, aby pismena poskakovala
nahoru a dolu.

Mohl byste poslat svuj upraveny PPR stylovy soubor? Z toho logu
neni jasne, kde se tam vazala ta Helvetica, mel by se pouzivat
virtualni phv...

                               Lubos Kloc