rejstriky, literatura a obsah (long)

Vladimir Krepelka stale at volny.cz
Sat Oct 5 00:26:22 CEST 2002

Dobrý den,
2. října 2002, 9:46:03, napsal jste:

.

> [...]

Jaromir Kuben mi radi nasledujici:

JK> Pochybuji, ze problem bude v tech uvozovkach. Spis dochazi k expanzi
JK> \textbf.
JK> Navic to musi delat problemy s tridenim.
JK> Zkuste vyuzit moznost \index{tvar pro trideni at tvar pro sazbu} - viz
JK> dokumentace
JK> k programu index (ja to mam pod makeinde.dvi).
JK> Napr.
JK> \index{Musíme si pomáhat režie: Jan Hřebejk, 2000@\textbf{Musíme si
JK> pomáhat} režie: Jan Hřebejk, 2000}

Je docela dobre mozne ze se jedna o expanzi \textbf, ale vyse uvedena
uprava nic neresi a problem zustava stale.
Pokud je prikaz `\index´ uvnitr prikazu pro ceske uvozovky, tak je
vystup do souboru *.idx s mezerou:
(v uvozovkach)
\indexentry{Musíme si pomáhat@\textbf  {Musíme si pomáhat} režie: Jan Hřebejk, 2000}{15}
                                    ^^^^
(bez uvozovek)
\indexentry{Musíme si pomáhat@\textbf{Musíme si pomáhat} režie: Jan Hřebejk, 2000}{14}

Takze vysledkem jsou stale dva odkazy v rejstriku na stejny film.

Jediny pokrok je, ze po zpracovani programem makeindex nejsou tyto
odkazy s mezerou zarazeny na zacatek celeho rejstriku, ale primo nad
odkaz bez mezery.

Bohuzel musim stejne soubor *.idx pred spustenim makeindex editovat,
abych dosahl spravneho vysledku, tedy jen jednoho odkazu na stejny
film.

--
S pozdravem,
 Vladimir