Cislovani

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu Oct 3 17:12:00 CEST 2002

On Thu, Oct 03, 2002 at 09:58:30AM +0200, Vit Zyka wrote:
> Take muzete pouzit globalni optiony, ktere KOMA-script tridy obsahuji.
> Ridi, zda se za poradovyma cislama bude ci nebude psat tecka. Jsou to
>   pointednumbers
>   pointlessnumbers
> Vice v dokumentaci.

Nechci se úplně hádat, ale problém jsem měl, když jsem měl
zapnuté pointlessnumbers (což je default). Podle mého se tento
parametr týká jenom \section a spol. a ne prostředí enumerate,
o které mi šlo. Předchozí rada ale funguje bezvadně.

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
    -- vi FAQ