rejstriky, literatura a obsah (long)

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Oct 2 09:46:03 CEST 2002

Vladimir Krepelka píše:

> [...]
> A tady jsem narazil na prvni problem: Pokud prikaz `\index´ je vnoren
> uvnitr ceskych uvozovek `\uv{...}´tak se v souboru *.idx objevi
> polozka s mezerou:
> ----
>
> \indexentry{\textbf  {Musíme si pomáhat} režie: Jan Hřebejk, 2000}{15}
>                    ^^
> ----
> Vysledkem je, ze makeindex vytvori na stejny film dva odkazy, a
> samozrejme tyto s mezerou na zacatku presune na zacatek seznamu.
>
> Nevim si s tim uz rady
>
> S timhle rejstrikem souvisi jeste jeden dotaz

Pochybuji, ze problem bude v tech uvozovkach. Spis dochazi k expanzi
\textbf.
Navic to musi delat problemy s tridenim.
Zkuste vyuzit moznost \index{tvar pro trideni at tvar pro sazbu} - viz
dokumentace
k programu index (ja to mam pod makeinde.dvi).
Napr.
\index{Musíme si pomáhat režie: Jan Hřebejk, 2000@\textbf{Musíme si
> [...]

> \listoffigures{\addcontentsline{toc}{chapter}{\listfigurename}}
>
> \end{document}
>
> -----
> Do obsahu je dostanu, ale maji spatne uvedenou stranku ???
>
> Literatura zacina na strane 80 a v obsahu ma cislo 82
> Seznam filmu zacina na strane 82 a v obsahu ma cislo 83
> Seznam obrazku zacina na strane 84 a v obsahu ma 84
>
> Jeste posledni dotaz k obsahu. Potrebuji vzhled obsahu predefinovat
> tak aby i section byly v obsahu tucne a bez dottedtocline, a
> Literatura, Seznam filmu a Seznam obrazku s velkymi pismeny misto

O uprave obsahu psal p. Wagner v jednom pokracovani LateXove kucharky
ve starsim cisle Zpravodaje CSTUGu. PDF formu techto cisel muzete najit
pres stranky CSTUGu. Jsou tam i strucne obsahy, takze to za chvili
najdete.

Zdravi
        Jaromir Kuben