html2latex - potrebne moduly

Prochocky_Marian at sepsas.sk Prochocky_Marian at sepsas.sk
Wed Oct 16 12:22:47 CEST 2002

Potrebujem v Mac OS X skonverovat text s z html do LaTeX-u. Aj ked viem, ze
celkom automaticky to nepojde, a vystup bude potrebne rucne upravit, chcem
si usetrit vacsinu manualnej prace s prevodom. Rad  by som preto nejako
spravadzkoval prelovsky skript html2latex (mozno existuje aj nieco ine, ale
nic vhodnejsie sa mi nepodarilo najst). Podla dokumentacie k programu
vyzaduje tieto moduly:
HTML::Tree - It requires HTML::Parser.
XML::Simple - It requires XML::Parser.

Stiahol som uvedene moduly a dal ich do adresarov /Library/Perl/darwin/HTML
a   /Library/Perl/darwin/XML . Takto vyzera vypis ls -l uvedenych
adresarov:
[localhost:~]l /Library/Perl/darwin/XML/
total 200
-rwxr-xr-x  1 root    admin  31377 Oct  7 19:21 Parser.pm
-rwxr-xr-x  1 marian  admin  65049 May  7 12:15 Simple.pm
-rwxr-xr-x  1 root    admin   3668 Oct  7 19:06 Tree.pm
[localhost:~] marian% l /Library/Perl/darwin/HTML/
total 280
-rw-r--r--  1 root    admin  44703 May  7 10:53 Latex.pm
-rwxr-xr-x  1 root    admin  34212 Oct  7 19:21 Parser.pm
-rwxr-xr-x  1 root    admin  54190 Oct  7 19:06 Simple.pm
-rwxr-xr-x  1 marian  admin    763 May  7 12:03 TreeBuilder.pm

Po spusteni skript html2latex stale hlasi:
XMLin() requires either XML::SAX or XML::Parser at
/Library/Perl/darwin/HTML/Latex.pm line 653

Nie som si isty s tym modulom XML::SAX -- nasiel som len verziu 0.1, co sa
mi celkom nezda a v dokumentacii sa takyto balik nespomina. V samotnej
dokumentacii k html2latex je uvedena aj moznost automatickeho stiahnutia
potrebnych modulov k tomuto programu, ale toto mi nefunguje -- som za dost
restriktivne nastavenym proxy serverom. Chapem ze sa jedna tak trochu o OT,
ale snad sa niekto v tejto konferencii najde, kto html2latex pouziva a
vedel by poradit v com je problem.

--
Marian Prochocky
prochocky_marian at sepsas.sk