Fonty

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Tue Oct 15 16:09:27 CEST 2002

"Miroslav BALDA" <balda at cdm.it.cas.cz> writes:

> Skutecne, prevod *.ps do *.pdf provedeny v GS je v textu
> perfektni (v T1). Bohuzel matematika zustava spatna.
> Protoze komercni fonty pro matematiku nemam, chtelo by to
> asi nainstalovat fonty belleek, anebo prepinat na Computer
> Modern.

Na diskusi navazi dotazem: Zvazuji nakup MathTime fontu (na
https://www.info-overload.com/cfm-secure/yandy/secure-order.cfm se
daji koupit za USD 225). Ma s nimi nekdo zkusenosti? (pozitivni i
negativni.)

V soucasne dobe je potrebuji hlavne na postery (v anglictine) se
vzorci. Jako moznou nahradu se chystam vyzkouset LucidaBright a
LucidaNewMath fonty.

Alexandr.Malusek at imv.liu.se