Slido

Erik Bartos bartos at thsun1.jinr.ru
Tue Oct 15 14:57:19 CEST 2002

Dobry den,

pokusil som sa nainstalovat fonty Lido STF podla navodu uverejneneho na
http://www.cstug.cz/stormtype/slido-in.html. Pod MikTeXom prebehla
instalacia v poriadku, az na jednu malu drobnost, ze som musel subor
/texmf/doc/storm/stestik.tex  s odkomentovanymi prislusnymi
riadkami prekopirovat na ine miesto aby ho TeX pri texovani nasiel
(adresar /doc ca mu nepacil).
V pripade instalacie fontov pod Linuxom som postupoval podobne podla
navodu. Ale pri tvorbe ps suboru nemoze TeX najst potrebne Lido fonty,
ocividne nevie ako su namapovane. Nemyslim si ze by som na nieco pri
instalacii pozabudol. Nestretol sa niekto s podobnym ukazom?

						Erik Bartos