Kresby v Latexu

Petr Blaha pblaha at c-box.cz
Sat Oct 5 23:39:08 CEST 2002

Dobry den

Nemohl by mi prosim nekdo poradit nebo me nasmerovat?

Nevi nekdo jestli existuje nejaky nastroj pro kresleni jednoduchych
obrazku - kreseb ve formatu LaTeXu, tak aby se tyto daly vlozit primo do
dokumentu? (pokud mozno aby ten nastroj byl pro Win) (napr pomoci prostredi
picture)
Pripadne jak dostat vzorecky do obrazku kresleneho napriklad v Adobe
Ilustratoru.

Dostal se mi do rukou LaTeX CAD pro Windows ktery se zda byt dostatecny.
Nedokazal jsem jej vsak obstojne rozchodit. Konkretne mam urcite problemy
kdyz pripojim \usepackage{latexcad} s tim ze se mi spatne generuje obsah
\tableofcontents (jde zrejme o nekompatability maker, na vice problemu jsem
zatim neprisel)

Pouzivam MiKTeX-TeX 2.2 (3.14159) (MiKTeX 2.2), W2k,

  Predem dekuji
                      Blaha
----
pblaha at c-box.cz