A TeX license violation: src_specials

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 31 20:12:48 CEST 2002

On 31 May, Petr Olsak wrote:

> On Fri, 31 May 2002, Petr Olsak wrote:
>
> Pro vasi informaci. Vlny na jinak velmi tiche az skoro spici
> skupine tex-implementors se zcerily (asi 20 mailu za tento den)
> a vypada to, ze dojde ke zdrzeni vydani TeXlive. Priznavam, ze
> s takovymi dusledky jsem nepocital :-(.
>
> TeX se zapnutymi src_specials se bude predstavovat: This is
> src-special-TeX, takze Matejova manzelka se uz nebude divit, ze
> na Widowsech dostava jine vysledky nez v Linuxu. Proste na
> windowsech uvidi src-special-TeX a bude hned vedet, ze to neni
> TeX.

Marketa bude urcite potesena, ze svym prvnim kontaktem s TeXem
zpusobila takove zemetreseni. Moje svagrova o sobe vzdycky
tvrdila, ze ma velikou schopnost odhalovat skryte vady vyrobku --
netusil jsem, ze tim nakazila Marketu. :-)

Kazdopadne dekuji za ochotu se kterou jste se tim (castecne
zbytecnym) problemem zabyvali.

Matej

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

understand, v.:
    To reach a point, in your investigation of some subject,
    at which you cease to examine what is really present, and
    operate on the basis of your own internal model instead.