Source specials (was: Akutni problem -- pomoc pro manzelku)

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu May 30 09:40:23 CEST 2002

Petr Mandys wrote:

> Kde presne se vyskytuje (muze vyskytovat) nastaveni src_specials v
> MiKTeXu? Nejak se mi to porad nedari nalezt... :(
>
> Diky
>
>                 PM

Zkuste prelozit nejaky kratsi soubor a podivejte se do vysledneho
DVI, jestli se tam vyskytuje jmeno zdrojoveho souboru jako retezec.
Pokud pred nim bude "src:" (bez uvozovek) a cislo radku,
je to ono.
A vzhledem k tomu, ze nevite kde se to zapina, lze soudit
ze jste to nezapnul a je to tedy zapnuto defaultne :-)

                                  Lubos Kloc