Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue May 28 23:00:40 CEST 2002

On 28 May, Petr Olsak wrote:
> Muzes nam, Mateji, aspon prozradit, jak se Ti to dvi povedlo
> tak genialne pomrsit? Je ta tva cinnost rekonstruovatelna?

Já se omlouvám (většinu diskuse jsem byl off-line -- a to úplně,
po probdělé noci jsem spal :-), že jsem nasadil brouka do hlavy.

Ne, ta chyba se zmršeným dvi není rekonstruovatelná a naprosto
nemám představu, jak se to stalo (opakuji, že hned vzápětí jsem
po zcela stejném kabelu, pomocí zcela stejné samby, pomocí zcela
stejného Windows Commanderu prohnal nějakých 250MB zipovaných
archívů bez problémů).

Navíc, největší problém, který s tím mám je, že jednak se to ted
nějak zlepšilo. Sice to furt není dobré -- měřeno pomocí xdvi od
oka mi připadne, že mezera kolem Section je menší nežli kolem
References. Měl jsem pocit, že References se rozbalí na \section
v article... Nebo se mýlím? (ale to asi není otázka pro Petra :-)

  Hezký den

	Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.
    -- Matthew D. Fuller