Vypis rozmezi hodnot

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue May 28 16:52:56 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Anton Surda wrote:

> Podla mna je prave toto uplne "spatne mezerovani". Ak sa nahodou na konci
> riadku vyskytnu dlhe nedelitelne slova, vzdialenost medzi 1, a 2 sa tak
> natiahne, ze malokomu bude jasne, ze = sa vztahuje aj na 2, a dokonca aj
> $n$. Automaticke medzery velkosti \, su to prave.
>
> Zdravi
>
> A. Surda

Troufam si nesouhlasit. Staci se podivat do TeXbooku na cviceni 18.17

Knuth rozlisuje mezi formulemi typu

$\{1,2,\ldots,n\}$

$i=1$,~2, $\ldots\,$,~$n$

a tvrdi, ze ve druhem pripade nejsou carky soucasti matematicke formule,
ale textu. Slusi se jeste pripomenout, ze \dots je ekvivlantem pro
$\ldots\,$, takze reseni, ktere uvedl pan Dobias bylo naprosto korektni a
jedine spravne. Jde zde spise o logiku veci nez o vzhled jako takovy...