Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue May 28 15:31:22 CEST 2002

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Kdyz tak by to chtelo udelat diff u vsech souboru, a to jeste, jak zde
> bylo zmineno, tam budou jine konce radku (snadno odfiltrovatelne) a mozna
> kodovani - i kdyz bych si myslel, ze ve stylech se moc nepise s hacky a
> carkami. Ale bylo by zajimave vedet, cim to je.

Urcite!

Porad zustavaji otevrene dve moznosti:
1) ke zmrseni DVI souboru doslo pri prenosu. Pak plati
drive uvedena varianta, ze jde o nezavisle chyby.
2) Zmrsene DVI vyrabi primo konkretni instalace TeXu,
pak muze byt zvetsena mezera dusledkem teze chyby, ale
muselo by platit, ze to zmrseni nevadi windvi, zatimco
jinym driverum ano. To mne pripada nepravdepodobne.

                       Lubos Kloc