musixTeX \islur... a \tslur...

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Tue May 28 13:58:58 CEST 2002

Zdenek Wagner wrote:

> Na to je, tusim, vhodny balik lyrics, ale s tim jmenem si nejsem uplne
> jist. Musel bych se podivat doma. Nejuzitecnejsi je asi to, ze sazi
> automaticky spojovniky doprostred mezi noty. MusixTeX vyprodukuje:
>
> vo- da hu- ci po lu- ci- nach
>
> zatimco lyrics vysazi:
>
> vo - da hu - ci po lu - ci - nach

Koukal jsem na neho. Dekuji za znovu upozorneni. Zatim konkretni
testy jsem nepodnikl. Tak trochu mi na te veci vadilo, ze nemam
slabiku u noty, ke ktere patri. U lyrycsu se zadava text "napred"
a on si z toho pak odebira ke kazde note slabiku. Tudiz text, ci
slabiky nemám u not, ale mám na zacátku taktu cele slovo s
naznacenym delelnim a pak noty. Co se tyce vysledku, tak zatim
jsem nic lepsiho nevidel. Jestli do v nem jde, tak du k ocnimu
pro silnejsi bryle.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...