OT Re: ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 24 20:26:59 CEST 2002

On 24 May, Petr Tomasek wrote:

> .. to mas jeste stesti, ze si ho neprogramujes sam ;-)))

Ještě to tak -- docela mi stačilo, když jsem se to asi před dvěma
měsíci rozhodl přeložit. Na mém stařičkém Pentiu 133MHz/32MB RAM
to trvalo asi tak šest hodin. Musím říct, že to byl tak strašlivý
zážitek, že uvažuju o přechodu na Debian na mém budoucím počítači
jenom proto, že to je distribuce, kde se ještě balíčky udržují
(na rozdíl od RedHatu, kde se jenom vyprodukují a pak nechají
zahnívat).

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
    -- Alexis de Tocqueville