hlavicka v bibliografii

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri May 24 17:29:56 CEST 2002

Rado Bonk píše:

> Zdravim,
>
> Pouzivam \documentclass[12pt,a4]{report} kde mam zadefinovanu hlavicku
> ako:
> \pagestyle{fancy}
> \fancyhead[RO,RE]{\slshape \rightmark}
> \renewcommand{\chaptermark}[1]{\markboth{\MakeUppercase{\thechapter.\
> #1}}{}}
> \renewcommand{\headrulewidth}{1pt}
>
> Ako spravit V LaTeXu a by v kapitole "References" nevypisoval v hlavicek
> vpravo aj vlavo slovko "References", ale pisal ho iba vlavo. Skusal som
> vlozit \thispagestyle{empty} pred prikaz \bibliography, ale vysledok sa
> [...]

Neni mi jasne, jak to presne chcete (Vase vpravo a vlevo je prava a leva
strana,
nebo jak to myslite?).
Nicmene, dejte pred \begin{thebibliography}zmenu:

\newpage
\fancyhf{}
\fancyhead... jak to chcete (treba tam dejte natvrdo References)

Je potreba ale nadefinovat analogicky i variantu pro stranky, kde je
\pagestyle{plain}, coz je napr. prvni stranka kapitoly a pod.
pomoci
\fancypagestyle{plain}{...} viz dokumentace k fancyhdr.

Zdravi
        Jaromir Kuben