Matice v AMSTeXu

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu May 23 10:02:02 CEST 2002

On Wed, 22 May 2002 14:42:34 GMT, David Novak <xnovak8 at fi.muni.cz> wrote:

> Dobry den,
>
> z nejakeho duvodu mi v AMSTeXu nefunguji prikazy \matrix a \pmatrix,
> standartne pouzivane v Plainu. V amsguide ani jinde jsem nenasel zadny

Nevim, jak to souvisi s presidentskou standartou.
V AMSTeXu se pise:
	\matrix
	\endmatrix
a podobne \pmatrix ...\endpmatrix.  Ty polozky mezi jsou snad stejne.

> AMS-ekvivalent techto prikazu.
> Take nefunguji prikazy \= a \. pro vlozeni
> vodorovne cary a tecky nad znak v rezimu odstavce.

Cituji z amstex.tex:
	\let\B\=
	\let\D\.
Mohl jste se zkusit tam podivat sam, je to obycejny textovy soubor.
\let je prirazeni, takze od teto chvile se muze pouzivat \B a \D
po rade misto \= a \. .  A to i po te, co o puvodni \= a \. prijdeme
kvuli nejake AMSTeXove redefinici.

> 	Dekuji
> 		David Novak

Rado se stalo,