pdflatex a eps grafika (delsi povidani)

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Tue May 21 22:17:37 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Petr Sojka wrote:

> Ano, pokud je eps _vektorovy_ (= neobsahuje bitmapy).
> Davka ps2pdf z gs 7.05 funguje spolehlive, s Distillerem to slo
> odjakteziva.

Slo me o to, zda nahodou se to eps nemusi (aspon castecne) pri prevodu do
pdf rastrovat. Coz gs i distiller umi. A jeste: jak se pozna, ze eps je
vektorove? Chapu, ze kdyz tam ma jednu obludnou bitmapu, tak asi neni, ale
pokud jsou to mensi useky hexa cisel + /ImageType, tak nevim.

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha