Problemy s dvips...

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 21 10:35:17 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Zdenek Wagner wrote:
> Tohle je mozna ta spravna cesta. PS totiz umoznuje, aby se do pameti
> vlozilo vice objektu a pak se vykreslily vsechny najednou operatorem
> stroke. Je mozne, ze prostredi picture ma az jeden stroke na konci. Pak se
> pochopitelne preplni pamet v dvips. Ale i kdyby se Vam podarilo obelstit
> dvips, muzete narazit na obdobny problem pri tisku takoveho souboru. Kazdy
> RIP zachazi s pameti trosku jinak, takze se klidne muze stat, ze GS soubor

ked kvoli tej presnosti (lepsie povedane - na rozliseni nezavisle) som zacal
sam kodovat priamo do PS -  vsimol som, ze DVIPS mi vytvaral "rychlejsi"
(teda s GS rychlejsie nacitany) PS subor. Vtedy som si vsimol, ze vlastne
za kazdy bod dava newpath. Moja prva idea bola - mam krivku s 5000 bodmi -
napisem na prvy moveto a potom 4999 krat lineto. Mohol som ist na obed, ked
som sa vratil subor bol na obrazovke.

Nevedel som si vysvetlit, ze preco niektore PS subory ktore dostavam (aj zo
zahranicia) sa nacitavaju velmi pomaly. Uz viem "vyrobit rychlejsi" PS subor
prave tym, ze experimentujem  (optimalizujem??) s tym stroke. Neviem ako
presne GS cita a vynasa subor na obrazovku - podarilo sa mi niekedy
povodne 1 minutove nacitavanie cvrknut na par sekund (hoci subor tym padom
je dokonca vacsi - je tam viac krat stroke........).

Zdravi
Ladislav Bitto