Problemy s dvips...

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 21 08:30:17 CEST 2002

On Mon, 20 May 2002, Petr Mandys wrote:

> Zdravim...
>
> Nesetkal jste se nekdy nekdo s podobnou hlaskou:
>
> This is dvips(k) 5.86e Copyright 2001 Radical Eye Software
> (www.radicaleye.com)
> ' TeX output 2002.05.20:2230' -> RCE1.ps
> <texc.pro><special.pro>. [1
> dvips: ! Too many points
>
> Pokud ano, nevite jak prinutit dvips, aby to sezral.
>
> Co je to za soubor? Mam udelany graf pomoci prikazu LaTeXovskeho picture z
> mnoha (Too many :) ) bodu...

ja som podobnym sposobom vyrabal desattisice obrazkov (teraz to uz priamo
kodujem do PS), ale s podobnou hlaskou som sa nestretol - napriek tomu, ze
niektore boli aj viac MB-ove. Skor mi TeX padal na podobnej hlaske. Napr.
tex.exe prelozi cca 800 bodov, tex386.exe cca 6000 bodov a htex386.exe cca
60000 bodov (ak ma pamat neklame) na jeden obrazok. Ale 60000 som
normalne nemohol dosiahnut, lebo htex386.exe po cca 30000 bodov padal. Tusil
som, ze DVIPS by to zozral, tak som od 30000 zacal cislovat body znova od 1.

Ked som potreboval (velmi zriedka) nad 60000 bodov pre jeden obrazok, tak som
po 60000 bodov daval na stranu a potom jednotlive strany spojil. S tymto
sposobom sa da prelozit fakticky lubovolne velky (myslim vela bodov) obrazok.

Ked DVIPS ozaj nezozerie viac bodov, skusil by som obrazok rozlozit do
viacerych \begin{picture}(0,0).

Zdravi
Ladislav Bitto