pdflatex a eps grafika

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Mon May 20 22:27:00 CEST 2002

    Zdravim,
pokud potrebujete mit jak PS, tak PDF vysledny dokument, je asi
nejlepsi cesta vsechny EPS obrazky prekonvertovat pomoci
utilitky epstopdf na pdf obrazky. Funguje naprosto bez problemu
(vcetne spravneho BoundigBoxu).

Pokud je tech obrazku vic, je to docela silene datlovat
pokazde epstopdf obrazek.eps --outfile=obrazek.pdf.

Tak jsem si (inspirovan clankem na root.cz) napsal
vlastni skript alleps2pdf, ktery mi prevede vsechny
eps soubory na pdf behem chvilky...

Skript je nasledujici (jen vyzaduje unix system):

#!/bin/bash

# skript pro prevod vsech eps na pdf

for i in *.eps;
     do echo Konvertuji "$i";
     epstopdf "$i" --outfile="${i%.eps}.pdf";
done;

# konec skriptu :-)

Snad to pomuze...

			S pozdravem