manuscript

Tom Z. Meinlschmidt tm at kenny.bluetone.cz
Mon May 20 10:57:22 CEST 2002

jeste se delaly kopie vykresu podobnou metodou, jen s tim rozdilem, ze
vysledny 'papir' byl modry, a bylo to uz hodne davno ;-)

a 'xerox' - docela to smrdelo (ty papiry) a nedalo se na to poradne psat

tm

On Mon, May 20, 2002 at 10:53:26AM +0200 Lubos Kloc [kloc at ipm.cz] wrote:

> Tohle je ovsem pro nas pametniky uz velice moderni technologie :-)
> ty drive zminene jsou podstatne starsi.
> Nejsem si jist, zda to melo nejaky specialni nazev,
> lidove se to zahrnovalo pod vseobecny pojem "Xerox",
> ovsem nepravem, prave kopirky fy Xerox uz tehdy pouzivaly
> dodnes pouzivany elektrostaticky princip, byly ovsem
> pekelne drahe a proto malo rozsirene. Ty specialni papiry
> mely jeste jednu nevitanou vlastnost - kdyz jste je nechali
> lezet na sobe nekde na spodku vetsi hromady, po case se
> temer neoodelitelne slepily dohromady.

> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++