manuscript

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 17 18:12:19 CEST 2002

On 17 May, Stepan Kasal wrote:
> (Vsimli jste si, ze Matej radeji nechtel rozebirat sve
> pohnutky?)

Neměl jsem na mysli nic nekalého (a úplně jsem nepochopil k čemu
směřujete -- Rukopis Královédvorský z let padesátých? To by bylo
lepší si sehnat opravdový psací stroj) -- jenom jsem byl natolik
znechucen zastaralostí mých profesorů ("one inch margin,
doublespace") a natolik nemám rád normální proporcionální písmo
doublespaced (nehledě problémům s délkou řádku), že jsem se
rozhodl jím jít vstříc ještě trochu dále nežli zamýšleli.

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

..every Man has a Property in his own Person. This no Body has
any Right to but himself. The Labour of his Body, and the Work of
his Hands, we may say, are properly his. .... The great and chief
end therefore, of Mens uniting into Commonwealths, and putting
themselves under Government, is the Preservation of their
Property.
    -- John Locke, "A Treatise Concerning Civil Government"