manuscript

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 17 16:18:04 CEST 2002

On 17 May, Jirka Kosek wrote:
> A umí emulovat i rozdílnou sílu úhozu a nestejně usazené
> jednotlivé litery? Nebo je to emulátor již pokročilých
> elektronických psacích strojů? ;-)

Tak daleko jsem nedošel -- ale pokud si dobře vzpomínám na tak
v pátém (?) díle Computers & Typesetting Knuth něco podobného
vytváří pomocí METAFONTu. Tohle je ale jenom čistý LaTeX
s preferencí Courieru, takže nic takového divokého :-).

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

The main idea of the pope's asking for forgivness was not to be
afraid of the truth. DO NOT BE AFRAID OF TRUTH! We have to have
faith in the God's governing power to be able not to be afraid.
    -- On NPR The Connection from March 13, 2000