sazba cislovaneho zdrojaku

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Fri May 17 11:52:36 CEST 2002

Dobry den,
na sazbu vice sloupcu je balicek multicol (mozna i dalsi, ale neznam zadny
jiny), otacet muzete pomoci baliku PSTricks (jak jiz nekdo zminil).
Zkousel jsem neco vytvorit, ale neuspesne.
V priloze je takovy pokus, byl bych rad, kdyby mi nekdo poradil, jak by to
slo vylepsit.
Pokud dokument sazim jako article, vypada to naprosto strasne (viz priloha).
Docela zajimave je, ze pokud pouziji koma-script (scrartcl), vysledek je o
mnoho lepsi. Nevite nekdo, jak to i pri pouziti standardni tridy article
dostat alespon stejne uchazejici vysledek?
  S pozdraem
    Yenda