Vyrezavani z PostScriptu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri May 17 09:47:56 CEST 2002

Milan Vancura wrote:

> [...]
> vedle treba jiny obrazek, tak uz je to podstatny problem. Nebo pokud se tam v
> PS naprogramovalo neco netrivialniho, napr. vypocet fraktalu :-)
>
> Proto principialne lepsi reseni je vyriznout z toho dokumentu jen ten dany
> obrazek (u slozitejsich pripadu je nutno pridat transformace souradnic). Jeste
> jsem po Inetu nehledal konkretni utilitu, ale myslim, ze by nebyl problem
> napsat filtr, ktery kazdy obrazek na strance oramuje jinou barvou, napise na
> konzoli nabidku "Vyberte obrazek k vyriznuti: a) cerveny b) zeleny" a pak podle
> vyberu uzivatele dany obrazek vyexportoval.

Nedovedu si dost dobre predstavit, jak by to melo fungovat. V PS
ten obrazek nemusi byt vubec pohromade (i kdyz v exportovanem PS
asi bude) a taky neni zadne pravidlo, ktere by jasne oznacovalo
jeho zacatek a konec. Takze by to slo snad udelat pro "PS generovany
programem XYZ", zatimco pro PS generovany programem UVW by musela byt
jina utilita. To mne nepripada zrovna schudne.
Leda ze byste si pod pojmem "obrazek" predstavoval vyhradne
bitmapu (zlozvyk z MS-office a HTML), ale tak puvodni dotaz myslim
neznel. EPS obrazek muze byt i ciste vektorovy nebo smiseny.

                  Lubos Kloc