sazba cislovaneho zdrojaku

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Thu May 16 21:17:54 CEST 2002

    Zdravim,
prostudoval jsem napovedu, vypada to sice zajimave, ale
nikde jsem neprisel na to, jak to udelam dvousloupcove
a jeste otocene o 90 stupnu vuci ostatnimu textu. Potreboval
bych, aby mi zustal zachovan ramecek stranky, ktery mam
normalne na vysku udelany ve fancyheadings a jeste,
aby se program vysazel dvousloupcove na sirku stranky
do toho ramecku... Ja vim, trochu moc pozadavku najednou...

Prostudoval jsme dokumentaci k listyngs i fancyvrb a to co
chci jsem nenasel.

Pokud tedy vite, jak to zaridit v listings, muze te,
prosim, jeste vice natrknout?

Dekuji mnohokrat.

--
                                         Martin Sveda