Vyrezavani z PostScriptu

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Thu May 16 19:46:18 CEST 2002

Mam pocit, ze diskuze na toto tema zde nedavno probehla, zkuste archiv.
Pokud si dobre pamatuji, jednim resenim je vyexportovat stranku s obrazkem
jako Encapsulated Postscript (*.eps) a potom manualne upravit ve vystupnim
souboru (ktery ma ascii charakter) bounding box tak, aby se zobrazoval jen
tento obrazek.
  Yenda