Sazba obrazku

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Thu May 16 07:48:58 CEST 2002

Dela se to pomoci [H], ale musi se dat balik graphics (jestli se nepletu,
bylo to uz davno - nebo graphicx, ci tak nejak). Pise se o tom pekne v
epslatex.ps (vcetne dalsich uztecnosti). V plainu to (pokud nechcete jinak)
se vklada obrazek presne na to misto (podle textu), kde je to ve zdrojaku.

Hezky den

Josef