Sazba obrazku

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Thu May 16 07:03:56 CEST 2002

Dsobry dën,
to co popisujete je zcela normalni chovani. Parametr h TeXu rika, ze byste
opravdu radi meli ten obrazek tady. Pokud se vsak ten obrazek umistit
nepovede Je presunut na vrsek dalsi stranky. A aby na predchozi strance
nezustalo osklive prazdne misto, je tam presunut cas nasledujiciho textu.
Pkud to tak nechcete, muzete zkusit pouzut balicek float, ktery jako do
prostredi figure pridava volbu H. Doporucuji prostudovat napovedu k tomuto
balicku, urcite ho najdete na CTANu, v TeXLive 6 je take.
 S pozdravem

  Yenda