podivna konstrukce

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Mon May 13 18:08:59 CEST 2002

On 13 May, Josef Tkadlec wrote:

> Pri vypoctu sirky boxu musite odecist 4\tabcolsep (pro kazdy
> sloupec vlevo i vpravo).

> Napadlo mne pouzit v pravem sloupci \parbox[t]{...}, zda se
> ale, ze to prida prazdny radek...

Nakonec jsem si nadefinoval nový seznam, který mi to dělá všechno
mnohem čistěji. Pokud se někdo zajímáte o Tvorbu svého CV, tak se
můžete inspirovat přiloženým (vyžaduje OFS, ale klidně si to
nadefinujte natvrdo pomocí přes pnc, pag a pcr).

Stejně děkuji za inspiraci.

Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10,
Somerville, Ma 02143,
(617) 623-1488

Ask not for whom the telephone bell tolls ... if thou art in the
bathtub, it tolls for thee.