ispell ve Windows

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Mon May 13 04:31:14 CEST 2002

On 13 May, Jirka Kosek wrote:
> Jenže toto funguje jen ve Win95/98/Me, ne ve WinNT/2000/XP.

Aha, tak s tím nepomohu. Není něco na Microsoftí stránce
(http://support.microsoft.com)?

> V jakém kódování musí být slovník a dokumenty, aby to fungovalo?

Já mám pocit, že to nemá nic společného s kódováním slovníku.
Pochopitelně, že musí být stejná podpora češtiny v konzoli jako
je kódování dokumentu, ale já stejně používám cvklav s CP1250
v konzoli, takže tohle pro mě není rozhodující.

Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10,
Somerville, Ma 02143,
(617) 623-1488

How many Bavarian Illuminati does it take to screw in
a lightbulb?
Three: one to screw it in, and one to confuse the issue.