Zaokrouhlovani pri prevodu jednotek

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Fri May 10 19:00:12 CEST 2002

On Fri, 10 May 2002, Zdenek Wagner wrote:

> Zakladni jednotkou je sice bp (v postscriptu se tomu rika postscript
> unit), ale pri RIPovani se provadi transformace do device coordinates, coz
> jsou vlastne pixely. Dvips posila primo hodnoty v pixelech a transformaci
> do device coordinates menei na jednotkovou matici. Alespon tak nejak si to
> pamatuju z dokumentace dvips.

Ano, dvips tam pise pixely. Ale vzdy jsem si myslel, ze nakonec pred
prevedenim do pixelu to musi byt v bp, jinak receno, ze uzivatel to vzdy
musi mit zadane v bp, tedy ze po vsech transformacich to musi byt bp. Ale
uz je to dlouho, a bylo by logicke, aby slo zadavat primo pixely.
Prilezitostne si to overim.

--
Ondrej Koala Vacha