Zaokrouhlovani pri prevodu jednotek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu May 9 14:30:20 CEST 2002

On Thu, 9 May 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Narazit na zaokrouhlovani neni problem ani v TeXu, ani v jinem programu,
> ktery prevadi jednotky. Je v zasade jedno jake reseni se zvoli, nebot
> opticky jsou to zanedbatelne hodnoty.

Ja jsem na podobny problem narazil pri strankovem zlomu, muj mail by se
nasel v archivu konference nekdy v lednu. Vyresil jsem to tehdy pouzitim
\topskip=100sp minus 200sp (nebo necim podobnym). Opticky se 200sp
nepozna, ale bez tohoto triku mi nektere stranky vychazely o radek kratsi.

> s pozdravem
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

Zdenek Wagner