ASCII tabulka

Petr Mojzisek mojza at seznam.cz
Fri May 3 13:47:12 CEST 2002

Navrhy to jsou pekne a zejmena tabulky z bodu b) jsou vynikajici. Jak je
ale zaclenit do meho LaTeXovskeho dokumentu?

Vsem stouralum: mel jsem zajem o ASCII, a ted si vsimnete: RESP. o znaky
vyssich pozic nez 128 v latin1 a latin2. Ze to chci v LaTeXu, konkretne
tetex na RH 7.2, s babelem, input encoding latin2 atd. to jsem napsat
mohl. Nejde mi samozrejme o to, jake znaky mam v tom kterem fontu, jde
mi o to dostat na vystup ty znaky, ktere na dane pozici v onom kodovani
maji byt.

Petr Mojzisek